.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تكذيب شايعه سوء قصد به جان قاليباف

يک روز پس از آنکه پايگاه خبري ياري وابسته به حاميان نامزدي سيد محمد خاتمي از تعقيب محمد باقر قاليباف شهردار تهران خبر داد ، پيامک هايي مبني بر خنثي شدن تلاش براي سوء قصد به جان قاليباف منتشر شد .

پايگاه خبري ياري خبر داده بود : تيمي که براي تعقيب محمدباقر قاليباف تشکيل شده بود، با هوشياري تيم حفاظت شهردار تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اين پايگاه خبري تيمي براي تعقيب قاليباف جهت گزارش جلسات و ديدارهاي انتخاباتي شهردار تهران تشکيل شده بود که اين تيم دستگير و به حفاظت اطلاعات يکي از نهادها تحويل داده شد.

به نوشته اين سايت ، گزارش دستگيري اين تيم نيز توسط مسئول حفاظت اطلاعات اين نهاد و نيز برخي اطرافيان قاليباف به مقامات عالي رتبه داده شده است.

در همين حال تلاش خبرنگار عصر ايران براي برقراري ارتباط با نزديکان محمد باقر قاليباف و دريافت صحت و سقم خبر بي نتيجه مانده است .

اين در حالي است که شهردار تهران هم اکنون به دعوت شهردار اصفهان مشغول بازديد از اين شهر است وي همچنين در اصفهان ديدارهايي با نخبگان اين شهر داشته که طي آنها به شدت از دولت نهم انتقاد کرده است .

در همين حال خبرگزاري جمهوري اسلامي در واكنش به شايعه سوءقصد به قاليباف به نقل از ايازي سخنگوي شهرداري تهران اين شايعه را تكذيب كرد.

بيگمان انتشار چنين شايعاتي به ويژه در ماه هاي منتهي به انتخابات رياست جمهوي نمي تواند رويكردي پذيرفتني باشد چه آنكه اين قبيل شايعات نتيجه اي جز ملتهب كردن فضاي سياسي جامعه ندارد و اين در حالي است كه جامعه امروز ما بيش از هر زمان ديگري به تعقل و آرامش نياز دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.